Márkaépítés a podcaston keresztül

A podcast készítést mára a márkaépítés egyik kiváló eszközeként tartjuk számon, azonban ha elszánjuk magunkat, hogy mi is elindítsuk a...

0
(0 értékelés)
58 tanuló
Utoljára frissítve: 2024.05.05.

A podcast készítést mára a márkaépítés egyik kiváló eszközeként tartjuk számon, azonban ha elszánjuk magunkat, hogy mi is elindítsuk a saját podcastünket, egy sor kérdéssel találjuk szembe magunkat. Milyen eszközök szükségesek ehhez? Hogyan segíthet a saját podcast csatornánk a leghatékonyabban a céljaink elérésében? Milyen eszközökkel hirdessünk, és egyáltalán: mi kell ahhoz, hogy igazán jó podcasterré váljunk?

A kurzus előadója: Pauer Krisztina – a Lélek Koffein alapítója, coach, kommunikációs szakember

Ismerd meg az előadót!

Pauer Kriszta gyerekkora óta kutatja az emberi viselkedést, önmaga megértésén keresztül figyeli a világ törvényszerűségeit és változásait. Pszichológia, önismeret, boldogság-pszichológia, tudatosság, jelenlétünk megélése, a belső erőforrásaink megismerése, jól élni, jót tenni – ez a legnagyobb belső motivációja. 2016-ban kezdett el blogot írni, majd 2020-ban indította el saját podcast csatornáját. Jelenleg vállalati well-being trénerként és coach-ként is tevékenykedik.
Az általa alapított Lélek Koffein olyan nőknek szól, akiknek fontos az egyediség, a belső harmónia, és a lélek, de közben meg tudják, vagy meg akarják élni a nőiességüket. A Lélek Koffein küldetése, hogy másoknak is segítséget nyújtson az önfejlesztésben, a mentális egészség megőrzésében, az egyensúly megteremtésében.