Konfliktusok egy női vállalkozó életében

Tedd fel magadnak a kérdést: milyen érzések kerítenek hatalmukba, ha meghallod azt a szót, hogy konfliktus? Hogyan viszonyulsz hozzájuk? És...

0
(0 értékelés)
59 tanuló
Utoljára frissítve: 2024.05.13.

Tedd fel magadnak a kérdést: milyen érzések kerítenek hatalmukba, ha meghallod azt a szót, hogy konfliktus? Hogyan viszonyulsz hozzájuk? És vajon milyen konfliktusokkal kell szembenéznie egy női vállalkozónak? A konfliktusokat senki sem szereti, mégis mindannyiunk életének velejárói. Ha viszont nem tanuljuk meg kezelni őket, akkor akár az üzleti világról, akár a magánéletről legyen szó, megkeseríthetik az életünket. Sokunkat sem az iskolapadban, sem a szülői házban nem tanítottak a kezelésükre, így ezt felnőttként szükséges elsajátítanunk, hogy megszabadulhassunk a konfliktusok adta nyomasztó terhektől. Ez a kurzus ebben lesz a segítségedre. Az első részben a női vállalkozói lét tipikus konfliktushelyzeteiről esik szó, a folytatásban pedig a vevőkkel, az alvállalkozókkal és partnerekkel, valamint a csapatodban előforduló tipikus helyzetekről és azok megoldásairól is tanulhatsz majd. Tarts velünk ebben a többrészes kurzussorozatban is!

A kurzus előadója: Princz Katalin – mediátor, alternatív vitarendező

Ismerd meg az előadót!

Katalin 2012-ben szerezte meg első mediátori bizonyítványát. Hitvallása, hogy maga a konfliktus szinte függetlenül a konfliktusban részt vevő személyektől, mivel mindig ugyanazon törvényszerűségek szerint működik – a családi és üzleti kapcsolatokban egyaránt. Ezen törvényszerűségek megismeréséhez több évet tanult, majd nagy gyakorlatra tett szert a konfliktusok megfelelő kezelésében. 2018-ban elvégezte a Budapesti Metropolitan Egyetem “Alternatív vitarendezés – mediátor” képzését, így vált diplomás mediátorrá. Célja, hogy az alternatív vitarendezési eljárásokkal azokat segítse, akik keresik a megoldást a konfliktusaikra, de nem tudnak éveket szánni arra, hogy ezt a területet kitanulják: a házasoknak, akik küzdenek a házasságuk megmentéséért, vagy a válásuk békés lebonyolításáért, és az üzleti életben azoknak, akik üzlettársaikkal vagy megrendelőikkel időről időre konfliktusba bonyolódnak.