Vállalkozom, de láthatatlan vagyok

A “Vállalkozom, de láthatatlan vagyok” kurzus egy olyan marketing tananyag, ami bemutatja, hogy miként érdemes gondolkozni az üzleti storytellingről és...

0
(0 értékelés)
56 tanuló
Utoljára frissítve: 2024.07.10.
Jelenlegi állapot
Nem jelentkeztél
Ár
Zárt
Kezdj hozzá

A “Vállalkozom, de láthatatlan vagyok” kurzus egy olyan marketing tananyag, ami bemutatja, hogy miként érdemes gondolkozni az üzleti storytellingről és a személyes márkaépítésről. Sajnos a hatalmas reklámzajban nemcsak te meséled a történeted, hanem a konkurencia is. Ezért elengedhetetlen, hogy az ideális ügyfél fejével gondolkodva úgy kommunikálj, hogy az rád és a termékedre vagy szolgáltatásodra terelje a figyelmet. Ebben fog segíteni neked ez a kurzus.

A kurzus előadója: Szalay Ádám – üzleti kommunikációs stratéga, KKV kommunikációs tanácsadó

Ismerd meg az előadót!

Szalay Ádám 20 évet töltött el a médiában, 17 évig dolgozott a TV2 egykori Naplójánál riporterként és főszerkesztőként. Most már évek óta trénerként és kommunikációs tanácsadóként dolgozik. Cégvezetőknek segít, hogy felismerjék, a vállalkozásuk milyen történetet mesél magáról.

Ádám egy vadonatúj szemüveget kínál a hallgatóságának, amelyen keresztül mindenki megnézheti, milyennek látják a vevői most a cégét, és milyennek szeretnék látni. A vállalatok és a vállalkozók – igen, Te is – a fogyasztói utazás minden egyes állomásán történetet mesélnek…
Ha jó a termék és ez a történet logikusan van felépítve, vagyis megérinti a fogyasztó szívét, akkor a vállalkozás sikeres. Ha a történet nem áll össze, a vállalkozás előbb-utóbb törvényszerűen megbukik.  

Adatok

Kezdj el keresni

Keress rá kurzusokra, leckékre, vagy eseményekre